KREDITO LINIJA

  • Kokio dydžio kredito limitą galima gauti?

    Limitas gali siekti nuo 100 iki 5 000 €. Kiekvienam klientui limitas nustatomas individualiai, atsižvelgiant į asmeninę finansinę informaciją. Savo limitą sužinokite užpildę paraišką.

  • Kiek kainuoja turėti kredito liniją?

    Turint ir nesinaudojant kredito limitu, limitas Jums nieko nekainuoja. Sutarties sudarymo mokestis taip pat nėra taikomas. Todėl verta turėti kredito liniją kaip atsargą nenumatytoms išlaidoms.
    Pasinaudojus kredito limitu taikomos palūkanos nuo 1,99%.

  • Kaip gauti kredito liniją?

    Užpildykite prašymą šioje svetainėje, užtruksite tik kelias minutes. Tai galite padaryti čia. Užpildžius keletą duomenų apie save, galėsite pasirinkti kredito limito dydį ir persivesti pinigų į savo sąskaitą tą pačią dieną.

  • Kaip naudotis suteiktu kredito limitu?

    Jei jums jau suteiktas kredito limitas, prisijunkite prie Credit24 savitarnos ir persiveskite reikiamą pinigų sumą į savo sąskaitą. Taip pat rekomenduojame atsisiųsti nemokamą Credit24 programėlę ir kredito limitu galėsite pasinaudoti bet kur ir bet kada, kai tik prireiks.

  • Ar galiu pasididinti turimą kredito limitą?

    Taip, tokią paslaugą teikiame. Pasitikrinti, ar ši paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Tęsti” ir pateikite paraišką kredito limito keitimui. Kredito limito padidinimo galimybę taip pat galite sužinoti paskambinę mums telefonu 8 700 80020.

  • Kodėl mano kredito linijos paraiška buvo atmesta?

    Kiekvieną atvejį vertiname individualiai ir kruopščiai, tačiau pasitaiko atvejų, kad dėl vienos ar kitos priežasties kredito linijos suteikti negalime. Dažniausiai pasitaiko šios priežastys:

    • Nepadengtos skolos kitoms bendrovėms
    • Klaidinga ar ne visa pateikta informacija paraiškoje
    • Dideli įsipareigojimai kitoms finansų įstaigoms
    • Nenurodytas asmens gaunamų pajamų šaltinis
    • Nepalanki kredito istorija
  • Ar galiu vienu metu turėti Credit24 kredito liniją ir galiojančią vartojimo paskolą?

    Ne. Klientai vienu metu gali turėti tik vieną aktyvią finansinę paslaugą kredito liniją arba vartojimo paskolą.

  • Kaip sužinoti, kada ir kiek mokėti?

    Mėnesio sąskaitos yra siunčiamos 14 dienų iki mokėjimo Jūsų nurodytu el. paštu. Jeigu pageidaujate mokėti minimaliomis mėnesio įmokomis, rekomenduojame sulaukti sąskaitos ir tuomet atlikti mokėjimą. Jūsų patogumui, turite galimybę ir bet kada anksčiau sumokėti didesnę arba visą panaudoto limito sumą (taip sutaupysite palūkanų).

    Likus 3 dienoms iki mokėjimo SMS žinute primename apie artėjančią įmokos dieną, visą informaciją galite sekti ir savo Savitarnoje.

  • Ar galiu pasirinkti/pasikeisti mokėjimo dieną?

    Taip, tokią paslaugą teikiame. Sudarant kredito linijos sutartį, Jūs galite nemokamai pasirinkti patogią mokėjimo dieną.

    Sutarčiai esant aktyviai, pasitikrinti, ar mokėjimo datos keitimo paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Keisti” ir kalendoriuje pasirinkite patogią mokėjimo dieną bei pasirinkimą patvirtinkite. Šios paslaugos kaina - 5 €.