Galioja nuo 2025 m. vasario 3 d.
Vartojimo kredito gavėjų skundų nagrinėjimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) reglamentuoja skundų dėl suteiktų ar nesuteiktų vartojimo kreditų nagrinėjimo tarp vartojimo kredito davėjo IPF Digital, UAB (toliau – „mes“) ir vartojimo kredito gavėjo (toliau – „jūs“) tvarką.
Vartojimo kredito gavėjų skundai yra nagrinėjami atsižvelgiant į atitinkamus Lietuvos Respublikoje galiojančius teisės aktus bei IPF Digital, UAB darbo tvarką reglamentuojančius dokumentus.
Šiose Taisyklėse sužinosite, kaip galite pateikti skundą dėl mūsų veiksmų ar neveikimo, susijusių su vartojimo kredito suteikimu, kaip mes nagrinėjame jūsų skundą ir į kokias institucijas galite kreiptis, jei nesate patenkinti mūsų atsakymu.
Mūsų kontaktiniai duomenys skundo pateikimui yra šie:
Galite pasirinkti, kuriuo komunikacijos kanalu norite pateikti mums skundą.
Turite kreiptis į mus su skundu ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kai sužinojote arba turėjote sužinoti apie jūsų teisių ar teisėtų interesų pažeidimą.
Skundą turite pateikti asmeniškai jūs arba jūsų teisėtas atstovas.
Skunde pateikta informacija turi būti aiški, išsami ir tiksli. Jūs atsakote už skunde pateiktų duomenų teisingumą.
Skunde turi būti nurodyta:
Skundas turi būti pateiktas lietuvių arba anglų kalba.
Gavus skundą, informuosime jus apie skundo gavimą. Taip pat jus informuosime, jei jūsų skunde nebus skundui išnagrinėti reikalingos informacijos ar dokumentų.
Atkreipkite dėmesį, kad pagal galiojančius teisės aktų reikalavimus jūsų skundas ir visa informacija gali būti užregistruojama skundų registravimo žurnale.
Jei skundą pateikėte žodžiu, jeigu įmanoma, pasistengsime išspręsti jūsų problemą iškart pokalbio metu. Visgi, jei jūsų skundas reikalauja išsamesnės analizės ar faktų nustatymo, galime jūsų paprašyti skundą pateikti raštu paštu arba elektroniniu paštu.
Paprastai į jūsų skundą atsakysime per 15 darbo dienų nuo skundo gavimo dienos. Jei per šį laikotarpį skundo išnagrinėti nepavyks, informuosime jus apie vėlavimo priežastis ir naują atsakymo terminą, kuris negali viršyti 35 darbo dienų.
Atsiųsime atsakymą raštu arba tokiu formatu, kurį būtų galima atgaminti raštu.
Išnagrinėję skundą priimsime vieną iš šių sprendimų:
Jei jūsų skundas bus iš dalies arba visiškai atmestas, mes taip pat pateiksime skundo atmetimo priežastis raštu arba tokiu formatu, kurį būtų galima atgaminti raštu, ir nurodysime kitas jūsų interesų gynimo priemones, įskaitant, bet neapsiribojant, galimas ginčų sprendimo priemones ir teismus.
Jei jūsų skundas bus patenkintas, mes nedelsdami atkursime jūsų pažeistas teises arba, atsižvelgdami į situaciją, pasiūlysime kitą sprendimą.
Jeigu jūsų netenkina mūsų atsakymas, jūs turite teisę kreiptis į mus prižiūrinčią instituciją, neteisminio ginčų nagrinėjimo instituciją arba teismą ginčui spręsti, kurios yra:
Visais atvejais taip pat turite teisę kreiptis tiesiogiai į teismą.