Paskolos ir informacija yra teikiama darbo dienomis ir savaitgaliais nuo 8 val. iki 20 val. Paraišką pateikti galite darbo valandomis Credit24 Savitarnoje. Informacija klientams teikiama tel. 8 700 80020 arba el. paštu info@credit24.lt.
Jeigu pamiršote slaptažodį, pasinaudokite priminimo paslauga „Pamiršau slaptažodį arba kliento numerį“ - įveskite savo telefono numerį arba asmens kodą. Į Jūsų telefoną atsiųsime laikiną slaptažodį, kuris galioja 10 min. Įvedę laikiną slaptažodį, iš karto galėsite jį pasikeisti į nuolatinį bei prisijungti prie Savitarnos.
Jei nepavyksta prisijungti, kviečiame skambinti tel. 8 700 80020 ir mes Jums padėsime.
Paskolos ir informacija yra teikiama darbo dienomis ir savaitgaliais nuo 8 val. iki 20 val. Paraišką pateikti galite darbo valandomis Credit24 Savitarnoje. Informacija klientams teikiama tel. 8 700 80020 arba el. paštu info@credit24.lt.
Mokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu internetu arba banko skyriuje į vieną iš nurodytų įmonės banko sąskaitų. Credit24 rekvizitai:
Gavėjo pavadinimas: UAB IPF Digital Lietuva
Gavėjo kodas: 300622891
Gavėjo sąskaitos:
Swedbank banko sąskaita: LT137300010145403598
SEB banko sąskaita: LT877044060008070969
Luminor banko sąskaita: LT174010049501314491
Mokėjimo paskirtis: paskolos gavėjo asmens kodas (jei mokate už kitą asmenį, būtinai nurodykite Credit24 kliento vardą, pavardę ir asmens kodą)
Sumokėti galite ir „Maxima” kasose, loterijos „Perlas” terminaluose, UAB „Lietuvos spauda” kioskuose. Su savimi reikia turėti mokėjimo dokumentą su brūkšniniu kodu.
Informuojame, jog įmokas užskaitome tą pačią dieną, jei pavedimą atlikote darbo dieną iki 15 val. banko viduje (pavyzdžiui, iš Swedbank į Swedbank). Jei pavedimą darėte po 15 val. banko viduje, „Perlo“ terminale, „Maxima“ kasose ar spaudos kioskuose, tuomet jį užskaitysime kitą dieną iki 11 val., o sumokėjus „Paypost“ ar „Lietuvos pašto“ skyriuose su mokėjimo planu - kitą darbo dieną iki 12 val. Norime atkreipti dėmesį, jog mokėjimai, atlikti iš kitų Lietuvoje esančių bankų, yra įskaitomi kitą darbo dieną, o mokėjimai atliekami iš užsienietiškos sąskaitos gaunami per kelias darbo dienas. Apie užskaitytą įmoką informuojame trumpąja SMS žinute.
Atsitiko gyvenimas ir Jums sudėtinga įmoką sumokėti laiku? Kuo anksčiau pranešite mums apie galimą vėlavimą, tuo geriau. Jei kreipsitės iš anksto, dažnu atveju galėsime pasiūlyti įmokos atidėjimą ar kitą sprendimą. Tuo atveju, jei mokėjimo terminą visgi praleidote, stenkitės kaip įmanoma greičiau atlikti įmoką. Jei negalite to padaryti, susisiekite su mumis tel. 8 700 80020 arba rašykite info@credit24.lt, ir mes Jums padėsime.
Laiku negrąžinus paskolos ar jos dalies, skaičiuojamos 0,05 proc. palūkanos už piniginių prievolių termino praleidimą už kiekvieną uždelstą dieną ir siunčiami priminimai. Jei ir po Credit24 išsiųstų priminimų nesumokate ar nesusisiekiate su mumis, nutraukiame sutartį ir skolą perduodame skolų išieškojimo įmonei. Visos priemonės, kurių imasi Credit24, kai klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrųjų sąlygų 9-ame bei 13-ame skyriuose.
Suteiksime Jums įmokų atidėjimą iki 3 mėnesių, jei netekote pajamų šaltinio ar susidūrėte su kitais įstatymuose numatytais atvejais.
Pagal Lietuvoje galiojančius teisės aktus, Jūs turite teisę kreiptis dėl mokėjimų atidėjimų iki 3 mėnesių, jei Jūsų finansinsinė situacija pablogėja tiek, kad Jūsų mėnesiniai finansiniai įsipareigojimai viršija 40% gaunamų mėnesinių pajamų.
Jūsų finansinės situacijos pasikeitimą prašysime pagrįsti dokumentais, kad galėtume įvertinti ir pritaikyti įmokos atidėjimą.
Kreipkitės tel. 8 700 80020 arba rašykite info@credit24.lt, ir mes Jums padėsime.
Credit24 paskolą gali gauti asmenys nuo 18 metų:
Vertiname oficialias pajamas, kurios yra gaunamos nenutrūkstamai 4 mėn. ar ilgiau. Jei jūsų gaunamos tvarios pajamos yra kitos nei darbo užmokestis, mes paprašysime Jūsų atsiųsti pajamas įrodančius dokumentus. Atsiųsti galite banko sąskaitos išrašą PDF formatu, pažymą apie išmokėtą darbo užmokestį iš darbdavio ir kitus oficialias pajamas pagrindžiančius dokumentus el. paštu dokumentai@credit24.lt.
Credit24 vadovaujasi Lietuvos Banko parengtomis atsakingo skolinimo taisyklėmis. Remiantis jomis, paskolą galima suteikti tik asmenims, kurie bent 4 mėnesius iš eilės gauna tvarias pajamas. Mes vertiname šias pajamas:
0.01 € paraiškos pildymo mokestis yra Jūsų mokamas 0,01 € dydžio mokestis, kurio mokėjimo duomenis naudojame Jūsų paraiškai patvirtinti. Atlikdami pavedimą Jūs patvirtinate, kad sutinkate, kad jūsų duomenys bus tikrinami išoriniuose registruose.
Mokėkite tik iš savo asmeninės sąskaitos ir perveskite į tą patį banką, kuriame yra Jūsų sąskaita. Jeigu Jūsų banko sąskaita yra kitame banke (ne „Swedbank“, ne „SEB“, ne „Luminor“), galite atlikti tarpbankinį pavedimą į vieną iš pateiktų banko sąskaitų.
Pavedime būtinai nurodykite el. paštu gautą MD5 kodą bei pažymėkite varnele, kad sutinkate rodyti asmens kodą lėšų gavėjui.
Bankiniai rekvizitai:
Gavėjo pavadinimas: UAB IPF Digital Lietuva
Gavėjo kodas: 300622891
Gavėjo sąskaitos, į kurias galite atlikti pavedimą:
Swedbank banko sąskaita: LT137300010145403598
SEB banko sąskaita: LT877044060008070969
Luminor banko sąskaita: LT174010049501314491
Suma: 0.01 €
Mokėjimo paskirtis MD5 kodas [įrašykite Jums suteiktą MD5 kodą]
Pinigus Jums pervesime per 15 minučių nuo paskolos suteikimo. Jei Jūsų banko sąskaita yra kitame banke nei Swedbank ar SEB, pinigų pervedimas gali užtrukti ilgiau.
Tai vieta Credit24 svetainėje, kur galite prisijungti tik Jūs ir saugiai valdyti savo kasdieninius finansus. Savitarnoje galima pateikti paraišką Kredito linijai arba Vartojimo paskolai gauti. Taip pat valdyti jau turimą paslaugą: pasitikrinti mokėtiną sumą, pasididinti limitą, pasiskolinti papildomai, atidėti įmoką ir t.t.
Informuojame, kad pakeisti/atnaujinti asmeninius duomenis galite savo Savitarnos puslapyje, skiltyje „Bendra informacija” ar paskambinę mums klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80020.
Rekomenduojame pirmiausia susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo specialistais. Mes kiekvieną atvejį kruopščiai išnagrinėjame ir paprastai sprendimą surandame. Jei visgi norite pateikti rašytinį skundą, turėtumėte vadovautis skundų nagrinėjimo taisyklėmis.
Kredito linija nuo Vartojimo paskolos skiriasi tuo, kad palūkanas mokėsite tik už panaudotą Kredito limito dalį, o Vartojimo paskolos atveju - už visą pasiskolintą sumą.
Kredito linija yra tarsi jūsų finansinis rezervas. Kai atsitinka gyvenimas, patogu ją turėti. Nieko nekainuoja, kol nesinaudojate, palūkanos skaičiuojamos tik panaudotai limito sumai. O mokant įmokas, Jūsų Kredito limitas atsistato ir juo vėl galite naudotis, kai tik prireikia.
Kredito liniją suteikiame įvertinę Jūsų finansines galimybes. Įkeitimo, užstato ar laiduojančio žmogaus Kredito linijai gauti nereikia.
Kredito linijos limitas gali siekti nuo 100 iki 5 000 €. Kiekvienam klientui limitas maksimalus suteikiamas individualiai, atsižvelgiant į asmeninę finansinę situaciją. Savo limitą sužinokite užpildę paraišką.
Turint ir nesinaudojant Kredito linija, ji Jums nieko nekainuoja. Sutarties sudarymo mokestis taip pat nėra taikomas. Todėl verta turėti Kredito liniją kaip atsargą nenumatytoms išlaidoms. Pasinaudojus Kredito linijos limitu, taikomos palūkanos nuo 1,99 %.
Suteiktą 500 € kredito limitą grąžinant per 36 mėn., minimali mėnesio įmoka – 19,69 €, fiksuota metinė palūkanų norma – 23,88%, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 27,09%, o bendra mokama suma – 708,70 €. Pasiūlymai yra asmeniniai, sąlygos gali skirtis.
Užpildykite paraišką Kredito linijai šioje svetainėje, užtruksite tik kelias minutes. Užpildžius keletą duomenų apie save, galėsite pasirinkti kredito limito dydį ir, sudarius sutartį, persivesti pinigų į savo sąskaitą iš karto.
Esami Credit24 klientai, dėl paskolos kreipęsi praeityje, Kredito liniją gali gauti ir paskambinę telefonu 8 700 80020.
90 dienų grąžinimo garantija buvo suteikiama klientams pirmą kartą sudariusiems Kredito linijos sutartį iki 2021 11 24. (Vartojimo paskolai grąžinimo garantija nesuteikiama.)
Grąžinimo garantija šiems klientams galioja tuomet, jei laiku moka minimalias mėnesines įmokas, 90 dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
Svarbu nevėluoti mokėti mėnesių įmokų. Vėlavusiems sumokėti įmoką (-as), grąžinimo garantija negalioja.
Norime atkreipti dėmesį, jog mokėjimai įskaitomi, kai jūsų įmoka pasiekia mūsų sąskaitą. Įmokų mokėjimo laiką planuokite taip, kad dėl pavedimo trukmės nesusidarytų įmokos vėlavimas. Mokėjimai, atlikti iš kitų Lietuvoje esančių bankų, yra įskaitomi kitą darbo dieną, o mokėjimai atliekami iš užsienietiškos sąskaitos gaunami per kelias darbo dienas. Apie užskaitytą įmoką informuojame trumpąja SMS žinute.
Jei ketinate pasinaudoti grąžinimo garantija, pateikite prašymą telefonu 8 700 80020. Gavę Jūsų prašymą, anuliuosime visas priskaičiuotas palūkanas ir Jūs grąžinti galėsite tik tiek, kiek pasiskolinote.
Nuo 2021 11 25 grąžinimo garantija 90 d. nebesuteikiama. Šią naudą keičia dar geresnė Šventinė akcija - klientai pirmą kartą sudarę Kredito liniją, panaudotą limitą galės grąžinti net per 6 mėn. be jokio pabrangimo. Daugiau apie akciją skaitykite akcijų skiltyje "ŠVENTINĖ akcija".
Taip, tokią paslaugą teikiame. Pasitikrinti, ar ši paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Tęsti” ir pateikite paraišką kredito limito keitimui. Kredito limito padidinimo galimybę taip pat galite sužinoti paskambinę mums telefonu 8 700 80020.
Kiekvieną atvejį vertiname individualiai ir kruopščiai, tačiau pasitaiko atvejų, kad dėl vienos ar kitos priežasties Kredito linijos suteikti negalime. Dažniausiai pasitaiko šios priežastys:
Klientai vienu metu gali turėti tik vieną aktyvią Credit24 finansinę paslaugą: Kredito liniją arba Vartojimo paskolą.
Mėnesio sąskaitos yra siunčiamos 14 dienų iki mokėjimo Jūsų nurodytu el. paštu. Jeigu pageidaujate mokėti minimaliomis mėnesio įmokomis, rekomenduojame sulaukti sąskaitos ir tuomet atlikti mokėjimą. Jūsų patogumui, turite galimybę ir bet kada anksčiau sumokėti didesnę arba visą panaudoto limito sumą - taip sutaupysite palūkanų.
Likus 3 dienoms iki mokėjimo SMS žinute primename apie artėjančią įmokos dieną, visą informaciją galite sekti ir savo Savitarnoje.
Taip, tokią paslaugą teikiame. Sudarant kredito linijos sutartį, Jūs galite nemokamai pasirinkti patogią mokėjimo dieną.
Po sutarties sudarymo mokėjimo dieną anksčiausiai pasikeisti galite po 3 mėnesių. Pasitikrinti, ar mokėjimo datos keitimo paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Keisti” ir kalendoriuje pasirinkite patogią mokėjimo dieną bei pasirinkimą patvirtinkite. Paslauga šiuo metu yra nemokama.
Credit24 siūlo paskolas iki 5 000 € laikotarpiui iki 3 metų. Maksimali paskola priklauso nuo kliento kredito istorijos, pajamų dydžio, įsipareigojimų kitose finansų įstaigose, todėl pasiūlymas yra pateikiamas kiekvienam individualiai. Vartojimo paskolą galite gauti užpildę paraišką prisiregistravę ir prisijungę prie Savitarnos.
Užpildykite paraišką Vartojimo paskolai šioje svetainėje, užtruksite tik kelias minutes. Jūsų paraišką įvertinsime ir atsakymą pateikiame nedelsiant. Patvirtinus paraišką, pinigus pervesime Jums per 15 minučių.
Esami Credit24 klientai, dėl paskolos kreipęsi praeityje, paskolą gali gauti ir paskambinę telefonu 8 700 80020.
Vartojimo paskolą suteikiame įvertinę Jūsų finansines galimybes. Įkeitimo, užstato ar laiduojančio žmogaus paskolai gauti nereikia.
Taip, tokią paslaugą teikiame. Pasitikrinti, ar ši paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Tęsti” ir pateikite paraišką pasiskolinimui papildomai. Pasiskolinimo papildomai galimybę taip pat galite sužinoti paskambinę mums telefonu 8 700 80020.
Klientai vienu metu gali turėti tik vieną aktyvią Credit24 finansinę paslaugą: Vartojimo paskolą arba Kredito liniją.
Taip. Esant reikalui, einamąjį mokėjimą galite atidėti vienam mėnesiui. Pasirinkus šią paslaugą, Jūs turėsite sumokėti tik palūkanas už einamąją įmoką, o visos likusios įmokos bus nukeltos mėnesiui į priekį. Pasitikslinti, ar šiuo metu paslauga Jums galima, galite savo Savitarnoje.
Ypatingais atvejais, galimas atidėjimas ir iki trijų mėnesių. Dėl susidariusių aplinkybių informuokite mumis tel. 8 700 80020 arba rašykite info@credit24.lt, ir mes Jums padėsime.
Taip. Grąžinus paskolą anksčiau laiko, jūsų prašymu palūkanos yra perskaičiuojamos kliento naudai – mokama tik už laikotarpį, kai naudojatės pinigais. Todėl rekomenduojame prieš padengiant paskolą susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais tel. 8 700 80020 ir pasitikslinti mokėtiną sumą.