BENDRIEJI KLAUSIMAI

  • Ką daryti, jeigu pamiršau savo prisijungimo slaptažodį?

    Jeigu pamiršote slaptažodį, pasinaudokite priminimo paslauga „Pamiršau slaptažodį arba kliento numerį“ - įveskite savo telefono numerį arba asmens kodą. Į Jūsų telefoną atsiųsime laikiną slaptažodį, kuris galioja 10 min. Įvedę laikiną slaptažodį, iš karto galėsite jį pasikeisti į nuolatinį bei prisijungti prie Savitarnos.

  • Kaip ir kur atlikti mokėjimą už paskolą?

    Mokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu arba banko skyriuje į vieną iš nurodytų įmonės banko sąskaitų:

    Gavėjo pavadinimas            UAB IPF Digital Lietuva

    Gavėjo kodas            300622891

    Gavėjo sąskaita:

    Swedbank banko sąskaita – LT137300010145403598

    SEB banko sąskaita – LT877044060008070969

    Luminor | DNB  banko sąskaita – LT174010049501314491

    Mokėjimo paskirtis: paskolos gavėjo asmens kodas (jei mokate už kitą asmenį, mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti Credit24 kliento vardą, pavardę ir asmens kodą)

     

    Sumokėti galite ir „Maxima” kasose, loterijos „Perlas” terminaluose, UAB „Lietuvos spauda” kioskuose. Su savimi reikia turėti atspausdintą mokėjimo dokumentą su brūkšniniu kodu.

  • Kada yra užskaitomos įmokos?

    Informuojame, jog įmokas užskaitome tą pačią dieną, jei pavedimą atlikote darbo dieną iki 15 val. banko viduje (pavyzdžiui, iš Swedbank į Swedbank). Jei pavedimą darėte po 15 val. banko viduje, „Perlo“ terminale, MAXIMA kasose ar spaudos kioskuose, tuomet jį užskaitysime kitą dieną iki 11 val., o sumokėjus Paypost ar Lietuvos pašto skyriuose su mokėjimo planu - kitą darbo dieną iki 12 val. Norime atkreipti dėmesį, jog mokėjimai, atlikti iš kitų Lietuvoje esančių bankų, yra įskaitomi kitą darbo dieną, o mokėjimai atliekami iš užsienietiškos sąskaitos gaunami per kelias darbo dienas. Apie užskaitytą įmoką informuojame trumpąja SMS žinute.

  • Ką daryti, jei vėluoju sumokėti įmoką?

    Kuo anksčiau pranešite mums apie galimą vėlavimą, tuo geriau. Jei kreipsitės iš anksto, dažnu atveju galėsime pasiūlyti įmokos atidėjimą ar kitą sprendimą. Tuo atveju, jei mokėjimo terminą visgi praleidote, stenkitės kaip įmanoma greičiau atlikti įmoką. Jei negalite to padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo specialistais.

  • Kokios sankcijos taikomos, laiku negrąžinus paskolos?

    Laiku negrąžinus paskolos ar jos dalies, skaičiuojamos 0,05 proc. palūkanos už piniginių prievolių termino praleidimą už kiekvieną uždelstą dieną ir siunčiami priminimai. Jei ir po Credit24 išsiųstų priminimų nesumokate ar nesusisiekiate su mumis, nutraukiame sutartį ir skolą perduodame skolų išieškojimo įmonei. Visos priemonės, kurių imasi Credit24, kai klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrųjų sąlygų 9-ame bei 13-ame skyriuose.

  • Kokius pajamų dokumentus turiu pateikti sutarties sudarymui (jei to yra prašoma)?

    Vertiname oficialias pajamas, kurios yra gaunamos nenutrūkstamai 4 mėn. ar ilgiau. Atsiųsti galite banko sąskaitos išrašą PDF formatu, pažymą apie išmokėtą darbo užmokestį iš darbdavio ir kitus oficialias pajamas pagrindžiančius dokumentus.

  • Ar galiu gauti paskolą arba kredito liniją neturėdamas oficialių pajamų?

    Credit24 vadovaujasi Lietuvos Banko parengtomis atsakingo skolinimo taisyklėmis. Remiantis jomis, paskolą galima suteikti tik asmenims, kurie bent 4 mėnesius iš eilės turi pastovias, oficialias pajamas.

  • Kaip mokėti registracijos mokestį?

    Registracijos mokestis (0,01 €) mokamas tik vieną kartą ir reikalingas tam, kad Jums būtų suteiktas prisijungimas prie Savitarnos. Pavedimą atlikite internetu po to, kai užpildote registracijos formą. Gavę 0,01 € mokestį, SMS žinute Jus informuosime apie patvirtintą registraciją ir galėsite tęsti paraiškos pildymą.

    Mokėkite tik iš savo asmeninės sąskaitos ir perveskite į tą patį banką, kuriame yra Jūsų sąskaita. Jeigu Jūsų banko sąskaita yra kitame banke (ne „Swedbank“, ne „SEB“, ne „Luminor“), galite atlikti tarpbankinį pavedimą į vieną iš pateiktų banko sąskaitų.

    Pavedime būtinai nurodykite el. paštu gautą MD5 kodą bei pažymėkite varnele, kad sutinkate rodyti asmens kodą lėšų gavėjui.

    Bankiniai rekvizitai:

    Gavėjo pavadinimas            UAB IPF Digital Lietuva

    Gavėjo kodas            300622891

    Gavėjo sąskaita (pasirinkite tą banką, kuriame yra Jūsų asmeninė sąskaita):

    Swedbank banko sąskaita – LT137300010145403598

    SEB banko sąskaita – LT877044060008070969

    Luminor | DNB banko sąskaita – LT174010049501314491

    Suma                       0.01 €

    Mokėjimo paskirtis MD5 kodas [Jūsų MD5 kodas]

  • Kas yra Credit24 savitarna?

    Tai vieta Credit24 svetainėje, kur galite prisijungti tik Jūs ir saugiai valdyti savo kasdieninius finansus. Savitarnoje galima pateikti paraišką paskolai arba kredito linijai gauti. Taip pat valdyti jau turimą paslaugą: pasitikrinti mokėtiną sumą, pasididinti limitą, pasiskolinti papildomai, atidėti įmoką ir t.t.

  • Kaip pakeisti asmeninius duomenis?

    Informuojame, kad pakeisti/atnaujinti asmeninius duomenis galite savo Savitarnos puslapyje,  skiltyje „Bendra informacija” ar paskambinę mums klientų aptarnavimo telefonu (8 5) 243 0389.

  • Kaip ir kur galiu kreiptis, jei noriu pateikti skundą dėl Credit24 paslaugų?

    Rekomenduojame pirmiausia susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo specialistais. Mes kiekvieną atvejį kruopščiai išnagrinėjame ir paprastai sprendimą surandame. Jei visgi norite pateikti rašytinį skundą, vadovaukitės skundų nagrinėjimo taisyklėmis.