Dažniausiai užduodami klausimai

BENDRIEJI KLAUSIMAI

Ką daryti, jeigu pamiršote savo prisijungimo slaptažodį?

Jeigu pamiršote slaptažodį, pasinaudokite priminimo paslauga „Pamiršau slaptažodį arba kliento numerį“ - įveskite savo telefono numerį arba asmens kodą. Į Jūsų telefoną atsiųsime laikiną slaptažodį, kuris galioja 10 min. Įvedę laikiną slaptažodį, iš karto galėsite jį pasikeisti į nuolatinį bei prisijungti prie Savitarnos

Jei nepavyksta prisijungti, kviečiame skambinti tel. 8 700 80020 ir mes Jums padėsime.

Koks yra Credit24 darbo laikas?

Paskolos yra teikiamos darbo dienomis ir savaitgaliais nuo 8 val. iki 20 val. Paraišką pateikti galite darbo valandomis Credit24 Savitarnoje. Informacija klientams teikiama visą parą tel. 8 700 80020 arba el. paštu info@credit24.lt.

Kaip ir kur atlikti paskolos grąžinimo mokėjimą?

Mokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu internetu arba banko skyriuje į vieną iš nurodytų įmonės banko sąskaitų. Credit24 rekvizitai:

Gavėjo pavadinimas:  UAB IPF Digital Lietuva

Gavėjo kodas:  300622891

Gavėjo sąskaitos:

             Swedbank banko sąskaita: LT137300010145403598

             SEB banko sąskaita: LT877044060008070969

             Luminor banko sąskaita: LT174010049501314491

Mokėjimo paskirtis: paskolos gavėjo asmens kodas (jei mokate už kitą asmenį, būtinai nurodykite Credit24 kliento vardą, pavardę ir asmens kodą)

Sumokėti galite ir „Maxima” kasose, loterijos „Perlas” terminaluose, UAB „Lietuvos spauda” kioskuose. Su savimi reikia turėti mokėjimo dokumentą su brūkšniniu kodu.

Ar įmoką gali sumokėti kitas asmuo?

Taip, gali. Jei įmoka mokama už kitą asmenį, atliekant pavedimą Mokėjimo paskirtyje būtinai nurodykite Credit24 kliento vardą, pavardę ir asmens kodą.

Mokėjimą galite atlikti bankiniu pavedimu arba banko skyriuje į vieną iš nurodytų įmonės banko sąskaitų:

Gavėjo pavadinimas:  UAB IPF Digital Lietuva

Gavėjo kodas:  300622891

Gavėjo sąskaitos:

             Swedbank banko sąskaita: LT137300010145403598

             SEB banko sąskaita: LT877044060008070969

             Luminor banko sąskaita: LT174010049501314491

Mokėjimo paskirtis, mokant už kitą asmenį: Credit24 kliento vardas, pavardė, asmens kodas.

Sumokėti galite ir „Maxima” kasose, loterijos „Perlas” terminaluose, UAB „Lietuvos spauda” kioskuose. Su savimi reikia turėti Credit24 mokėjimo dokumentą su brūkšniniu kodu.

Kada yra užskaitomos įmokos?

Informuojame, jog įmokas užskaitome tą pačią dieną, jei pavedimą atlikote darbo dieną iki 15 val. banko viduje (pavyzdžiui, iš Swedbank į Swedbank). Jei pavedimą darėte po 15 val. banko viduje, „Perlo“ terminale, „Maxima“ kasose ar spaudos kioskuose, tuomet jį užskaitysime kitą dieną iki 11 val., o sumokėjus „Paypost“ ar „Lietuvos pašto“ skyriuose su mokėjimo planu - kitą darbo dieną iki 12 val. Norime atkreipti dėmesį, jog mokėjimai, atlikti iš kitų Lietuvoje esančių bankų, yra įskaitomi kitą darbo dieną, o mokėjimai atliekami iš užsienietiškos sąskaitos gaunami per kelias darbo dienas. Apie užskaitytą įmoką informuojame trumpąja SMS žinute.

Ką daryti, jei vėluojate sumokėti įmoką?

Atsitiko gyvenimas ir Jums sudėtinga įmoką sumokėti laiku? Kuo anksčiau pranešite mums apie galimą vėlavimą, tuo geriau. Jei kreipsitės iš anksto, dažnu atveju galėsime pasiūlyti įmokos atidėjimą ar kitą sprendimą. Tuo atveju, jei mokėjimo terminą visgi praleidote, stenkitės kaip įmanoma greičiau atlikti įmoką. Jei negalite to padaryti, susisiekite su mumis tel. 8 700 80020 arba rašykite info@credit24.lt,  ir mes Jums padėsime.

Kokios sankcijos taikomos, laiku negrąžinus paskolos?

Laiku negrąžinus paskolos ar jos dalies, skaičiuojamos 0,05 proc. palūkanos už piniginių prievolių termino praleidimą už kiekvieną uždelstą dieną ir siunčiami priminimai. Jei ir po Credit24 išsiųstų priminimų nesumokate ar nesusisiekiate su mumis, nutraukiame sutartį ir skolą perduodame skolų išieškojimo įmonei. Visos priemonės, kurių imasi Credit24, kai klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrųjų sąlygų 9-ame bei 13-ame skyriuose.

Kas gali gauti Kredito liniją arba Vartojimo paskolą?

Credit24 paskolą gali gauti asmenys nuo 18 metų:

  • turintys galiojantį asmens dokumentą ir banko sąskaitą Lietuvoje,
  • neturintys viešai registruotų skolų,
  • gaunantys tvarias pajamas ne trumpesnį nei 4 mėn.laikotarpį (darbo užmokestis, individuali veikla, pajamos iš nekilnojamojo turto nuomos, alimentai ir kt.),
  • kurių finansiniai įsipareigojimai neviršija 40 % gaunamų pajamų.
Kokius pajamų dokumentus ir kokiais atvejais reikia pateikti sutarties sudarymui?

Vertiname oficialias pajamas, kurios yra gaunamos nenutrūkstamai 4 mėn. ar ilgiau. Jei jūsų gaunamos tvarios pajamos yra kitos nei darbo užmokestis, mes paprašysime Jūsų atsiųsti pajamas įrodančius dokumentus. Atsiųsti galite banko sąskaitos išrašą PDF formatu, pažymą apie išmokėtą darbo užmokestį iš darbdavio ir kitus oficialias pajamas pagrindžiančius dokumentus el. paštu dokumentai@credit24.lt.

Ar galite pasiskolinti, neturėdami oficialių pajamų?

Credit24 vadovaujasi Lietuvos Banko parengtomis atsakingo skolinimo taisyklėmis. Remiantis jomis, paskolą galima suteikti tik asmenims, kurie bent 4 mėnesius iš eilės gauna tvarias pajamas. Mes vertiname šias pajamas: 

  • darbo užmokestis,
  • pajamos iš Jūsų individualios veiklos,
  • pajamos iš nekilnojamojo turto nuomos,
  • alimentai,
  • kitos pastovios pajamos, kurias galite įrodyti dokumentais.

Kam reikalingas ir kaip atlikti 0.01 € pavedimą?

0.01 € paraiškos pildymo mokestis yra Jūsų mokamas 0,01 € dydžio mokestis, kurio mokėjimo duomenis naudojame Jūsų paraiškai patvirtinti. Atlikdami pavedimą Jūs patvirtinate, kad sutinkate, kad jūsų duomenys bus tikrinami išoriniuose registruose.

Mokėkite tik iš savo asmeninės sąskaitos ir perveskite į tą patį banką, kuriame yra Jūsų sąskaita. Jeigu Jūsų banko sąskaita yra kitame banke (ne „Swedbank“, ne „SEB“, ne „Luminor“), galite atlikti tarpbankinį pavedimą į vieną iš pateiktų banko sąskaitų.

Pavedime būtinai nurodykite el. paštu gautą MD5 kodą bei pažymėkite varnele, kad sutinkate rodyti asmens kodą lėšų gavėjui.

Bankiniai rekvizitai:

Gavėjo pavadinimas:  UAB IPF Digital Lietuva

Gavėjo kodas:   300622891

Gavėjo sąskaitos, į kurias galite atlikti pavedimą:

        Swedbank banko sąskaita: LT137300010145403598

        SEB banko sąskaita: LT877044060008070969

        Luminor banko sąskaita: LT174010049501314491

Suma:   0.01 €

Mokėjimo paskirtis MD5 kodas [įrašykite Jums suteiktą MD5 kodą]

Per kiek laiko gausite paskolą į savo sąskaitą?

Pinigus Jums pervesime per 15 minučių nuo paskolos suteikimo. Jei Jūsų banko sąskaita yra kitame banke nei Swedbank ar SEB, pinigų pervedimas gali užtrukti ilgiau. 

Ką daryti, jeigu ilgai negaunate suteiktos paskolos į savo sąskaitą?
Kas yra Credit24 savitarna?

Tai vieta Credit24 svetainėje, kur galite prisijungti tik Jūs ir saugiai valdyti savo kasdieninius finansus. Savitarnoje galima pateikti paraišką Kredito linijai arba Vartojimo paskolai gauti. Taip pat valdyti jau turimą paslaugą: pasitikrinti mokėtiną sumą, pasididinti limitą, pasiskolinti papildomai, atidėti įmoką ir t.t.

Kaip pakeisti asmeninius duomenis?

Informuojame, kad pakeisti/atnaujinti asmeninius duomenis galite savo Savitarnos puslapyje, skiltyje „Bendra informacija” ar paskambinę mums klientų aptarnavimo telefonu 8 700 80020.

Kaip ir kur galite kreiptis, jei norite pateikti skundą dėl Credit24 paslaugų?

Rekomenduojame pirmiausia susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo specialistais. Mes kiekvieną atvejį kruopščiai išnagrinėjame ir paprastai sprendimą surandame. Jei visgi norite pateikti rašytinį skundą, turėtumėte vadovautis skundų nagrinėjimo taisyklėmis.

KREDITO LINIJA

Kuo Kredito linija skiriasi nuo Vartojimo paskolos?

Kredito linija nuo Vartojimo paskolos skiriasi tuo, kad palūkanas mokėsite tik už panaudotą Kredito limito dalį, o Vartojimo paskolos atveju - už visą pasiskolintą sumą.

Kredito linija yra tarsi jūsų finansinis rezervas. Kai atsitinka gyvenimas, patogu ją turėti. Nieko nekainuoja, kol nesinaudojate, palūkanos skaičiuojamos tik panaudotai limito sumai. O mokant įmokas, Jūsų Kredito limitas atsistato ir juo vėl galite naudotis, kai tik prireikia.

Ar norint gauti Kredito liniją, reikia įkeisti turtą, pateikti užstatą ar turėti laiduotoją?

Kredito liniją suteikiame įvertinę Jūsų finansines galimybes. Įkeitimo, užstato ar laiduojančio žmogaus Kredito linijai gauti nereikia.

Kokio dydžio Kredito liniją galite gauti?

Kredito linijos limitas gali siekti nuo 100 iki 5 000 €. Kiekvienam klientui limitas maksimalus suteikiamas individualiai, atsižvelgiant į asmeninę finansinę situaciją. Savo limitą sužinokite užpildę paraišką.

Kiek kainuoja turėti Kredito liniją?

Turint ir nesinaudojant Kredito linija, ji Jums nieko nekainuoja. Sutarties sudarymo mokestis taip pat nėra taikomas. Todėl verta turėti Kredito liniją kaip atsargą nenumatytoms išlaidoms. Pasinaudojus Kredito linijos limitu, taikomos palūkanos nuo 1,99 %.

Kaip gauti Kredito liniją?

Užpildykite paraišką Kredito linijai šioje svetainėje, užtruksite tik kelias minutes. Užpildžius keletą duomenų apie save, galėsite pasirinkti kredito limito dydį ir persivesti pinigų į savo sąskaitą iš karto.

Jei neturite galimybės paraiškos užpildyti internetu, galite pateikti popierinę paraišką „Maxima“, „Iki" ir „Perlas“ terminaluose.

Esami Credit24 klientai, dėl paskolos kreipęsi praeityje, Kredito liniją gali gauti ir paskambinę telefonu 8 700 80020.

Ar galite pasididinti turimą Kredito liniją?

Taip, tokią paslaugą teikiame. Pasitikrinti, ar ši paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Tęsti” ir pateikite paraišką kredito limito keitimui. Kredito limito padidinimo galimybę taip pat galite sužinoti paskambinę mums telefonu 8 700 80020.

Kodėl Jūsų Kredito linijos paraiška buvo atmesta?

Kiekvieną atvejį vertiname individualiai ir kruopščiai, tačiau pasitaiko atvejų, kad dėl vienos ar kitos priežasties Kredito linijos suteikti negalime. Dažniausiai pasitaiko šios priežastys:

  • Nepadengtos skolos kitoms bendrovėms.
  • Klaidinga ar ne visa pateikta informacija paraiškoje.
  • Dideli įsipareigojimai kitoms finansų įstaigoms.
  • Nenurodytas asmens gaunamų pajamų šaltinis arba nepateikti pajamas įrodantys dokumentai.
  • Nepalanki kredito istorija.
Ar galite vienu metu turėti Credit24 Kredito liniją ir galiojančią Vartojimo paskolą?

Klientai vienu metu gali turėti tik vieną aktyvią Credit24 finansinę paslaugą: Kredito liniją arba Vartojimo paskolą.

Kaip sužinoti, kada ir kiek mokėti?

Mėnesio sąskaitos yra siunčiamos 14 dienų iki mokėjimo Jūsų nurodytu el. paštu. Jeigu pageidaujate mokėti minimaliomis mėnesio įmokomis, rekomenduojame sulaukti sąskaitos ir tuomet atlikti mokėjimą. Jūsų patogumui, turite galimybę ir bet kada anksčiau sumokėti didesnę arba visą panaudoto limito sumą - taip sutaupysite palūkanų.

Likus 3 dienoms iki mokėjimo SMS žinute primename apie artėjančią įmokos dieną, visą informaciją galite sekti ir savo Savitarnoje.

Ar galite pasirinkti arba pasikeisti mokėjimo dieną?

Taip, tokią paslaugą teikiame. Sudarant kredito linijos sutartį, Jūs galite nemokamai pasirinkti patogią mokėjimo dieną.

Sutarčiai esant aktyviai, pasitikrinti, ar mokėjimo datos keitimo paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Keisti” ir kalendoriuje pasirinkite patogią mokėjimo dieną bei pasirinkimą patvirtinkite. Šios paslaugos kaina - 5 €.

VARTOJIMO PASKOLA

Kokio dydžio Vartojimo paskolą galite gauti?

Credit24 siūlo paskolas iki 5 000 € laikotarpiui iki 3 metų. Maksimali paskola priklauso nuo kliento kredito istorijos, pajamų dydžio, įsipareigojimų kitose finansų įstaigose, todėl pasiūlymas yra pateikiamas kiekvienam individualiai. Vartojimo paskolą galite gauti užpildę paraišką prisiregistravę ir prisijungę prie Savitarnos.

Kaip gauti Vartojimo paskolą?

Užpildykite paraišką Vartojimo paskolai šioje svetainėje, užtruksite tik kelias minutes. Jūsų paraišką įvertinsime ir atsakymą pateikiame nedelsiant. Patvirtinus paraišką, pinigus pervesime Jums per 15 minučių.

Jei neturite galimybės paraiškos užpildyti internetu, galite pateikti popierinę paraišką artimiausiame „Perlas“ terminale, „Iki", „Maxima“ parduotuvių Informacijos skyriuje arba „PayPost“ skyriuje.

Esami Credit24 klientai, dėl paskolos kreipęsi praeityje, paskolą gali gauti ir paskambinę telefonu 8 700 80020.

Ar norint gauti Vartojimo paskolą, reikia įkeisti turtą, pateikti užstatą ar turėti laiduotoją?

Vartojimo paskolą suteikiame įvertinę Jūsų finansines galimybes. Įkeitimo, užstato ar laiduojančio žmogaus paskolai gauti nereikia.

Ar galite pasiskolinti papildomai dar negrąžinę turimos paskolos?

Taip, tokią paslaugą teikiame. Pasitikrinti, ar ši paslauga yra prieinama, galite savo Savitarnoje, skiltyje „Verta pasirinkti”. Jei paslauga aktyvi, paspauskite „Tęsti” ir pateikite paraišką pasiskolinimui papildomai. Pasiskolinimo papildomai galimybę taip pat galite sužinoti paskambinę mums telefonu 8 700 80020.

Ar galite vienu metu turėti Credit24 Vartojimo paskolą ir Kredito liniją?

Klientai vienu metu gali turėti tik vieną aktyvią Credit24 finansinę paslaugą: Vartojimo paskolą arba Kredito liniją.

Ar galite atidėti paskolos grąžinimą?

Taip. Esant reikalui, einamąjį mokėjimą galite atidėti vienam mėnesiui. Pasirinkus šią paslaugą, Jūs turėsite sumokėti tik palūkanas už einamąją įmoką, o visos likusios įmokos bus nukeltos mėnesiui į priekį. Pasitikslinti, ar šiuo metu paslauga Jums galima, galite savo Savitarnoje.

Ar galite grąžinti paskolą anksčiau termino?

Taip. Grąžinus paskolą anksčiau laiko, jūsų prašymu palūkanos yra perskaičiuojamos kliento naudai – mokama tik už laikotarpį, kai naudojatės pinigais. Todėl rekomenduojame prieš padengiant paskolą susisiekti su klientų aptarnavimo specialistais tel. 8 700 80020 ir pasitikslinti mokėtiną sumą.

Paskolos teikiamos
8:00 – 20:00
Paskolos telefonu ir informacija
Rašykite mums
Suteiktą 500 € kredito limitą grąžinant per 36 mėn., fiksuota metinė palūkanų norma – 23.88%, minimali mėnesio įmoka – 19.69 €, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 27.09%, o bendra mokama suma – 708.70 €.
Suteikus 1000 € vartojimo paskolą 36 mėn. laikotarpiui, fiksuota metinė palūkanų norma – 48.87 %, minimali mėnesio įmoka 53.42 €, bendros vartojimo kredito kainos metinė norma – 62.52 %, o bendra mokama suma – 1923.01 €.
Bendros vartojimo kredito kainos metinė norma ir bendra mokama suma apskaičiuojama remiantis prielaida, kad palūkanų norma ir mokesčiai sutarties galiojimo laikotarpiu nekis, visa kredito limito arba vartojimo paskolos suma bus išmokama iš karto po sutarties sudarymo, kreditas bus grąžinamas per 36 mėnesių laikotarpį, o vienas mėnuo turi 30 dienų. Credit24 taip pat siūlo paskolas nuo 100 iki 5 000 eurų nuo 3 iki 36 mėnesių. Pasiūlymai yra asmeniniai, sąlygos gali skirtis priklausomai nuo Jūsų kreditingumo ir rizikos vertinimo bei pasirinkto sutarties termino ir įmokų mokėjimo dienos.