Vartojimo kreditų sektoriuje Lietuvoje praėjusiais metais dar labiau įsitvirtino lyderiaujančios įmonės – tos, kurios tobulino skaitmeninius procesus, didino skaidrumą ir daug dėmesio skyrė klientų patirčiai. Remiantis Lietuvos banko duomenimis, „Credit24“ pagal sudarytų kredito sutarčių skaičių užėmė antrą vietą rinkoje. Pagal šį rodiklį bendrovė tvirtai lenkė daugumą kitų tiesioginių konkurentų.
2024-ieji „Credit24“ buvo itin reikšmingi: bendrovės paslaugomis pasitikinčių klientų skaičius smarkiai išaugo, o pokyčiai palietė ir patį prekės ženklą – bendrovė atnaujino savo įvaizdį, aiškiai parodydama kryptį nuo greitųjų kreditų prie atsakingo skolinimo bendrovės. Jau daugiau nei 18 metų rinkoje veikianti „Credit24“ pristatė ir naują šūkį – „Credit24 – jūsų partneris, kai gyvenimas keičiasi“. Jis atspindi siekį būti patikimu finansiniu partneriu įvairiais gyvenimo etapais.
Klientų pasitikėjimą atspindi ir puikūs jų paliekami atsiliepimai – šiuo metu „Credit24“ paslaugos „Google“ platformoje vertinamos net 4,6 balo iš 5.
Prekės ženklus „Credit24“ ir „Creditea“ valdanti vartojimo paskolų sektoriaus bendrovė „IPF Digital Lietuva“ pastaruoju metu įgyvendina ambicingus planus žengti į mobiliųjų aplikacijų bei „Fintech“ rinką. Įmonė aktyviai veikia ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje, Latvijoje, Australijoje ir Meksikoje. Per pastaruosius kelerius metus bendrovė nuosekliai augo ir plėtėsi: pristatyta nauja „Creditea“ finansinių paslaugų platforma, išplėstas „Credit24“ klientų ratas, augo įmonės pajamos, pelnas bei rinkos dalis.
„Creditea“, kuri yra „Credit24“ vystoma skaitmeninė platforma, sukurta tam, kad vartotojai galėtų patogiai ir atsakingai valdyti savo paskolas vienoje vietoje. „Creditea“ išmaniąją programėlę Lietuvoje jau pasirinko daugiau nei pusė „Credit24“ vartotojų, o visame pasaulyje ją atsisiuntė daugiau nei 100 tūkst. vartotojų.
„Esame dėkingi daugiau nei 206 tūkst. klientų, kurie pasitiki mūsų paslaugomis ir leidžia mums augti bei tobulėti. Su „Credit24“ ir skaitmenine platforma „Creditea“ siekiame kurti šiuolaikinę, atsakingą skolinimosi patirtį, kurioje svarbiausios vertybės yra skaidrumas, patogumas ir pasitikėjimas. Būdami viena daugiausiai klientų pasitikėjimo sulaukusių vartojimo kreditų bendrovių Lietuvoje, esame išsikėlę tikslą tapti tikru finansiniu partneriu, lydinčiu klientus per visus jų gyvenimo pokyčius ir iššūkius“, – pabrėžia Tomas Bataitis, „IPF Digital Lietuva“ vadovas.
Lietuvos banko naujausia 2024 m. III ketvirčio vartojimo kredito davėjų ir tarpusavio skolinimo platformų operatorių sektoriaus apžvalga atskleidžia teigiamas rinkos tendencijas – didėjo tiek sudarytų sutarčių skaičius, tiek bendra suteiktų paskolų suma. Pastebimas ir nuoseklus vidutinės paskolos sumos augimas, o tai rodo augantį vartotojų pasitikėjimą bei aktyvesnį finansinių paslaugų naudojimą.
T. Bataitis sako, kad vartojimo kreditų sektorius Lietuvoje šiandien gali pasigirti stabiliu vartotojų pasitikėjimo augimu.
„Lietuvos banko duomenys rodo, kad vartojimo kreditų sektorius išlaikė tvarų augimą, o tai rodo šių paslaugų reikalingumą. Tačiau dar svarbiau, kad gyventojai paskolas ima vis atsakingiau, sąmoningai vertindami tiek savo finansines galimybes, tiek paslaugų teikėjų patikimumą“, – sako T. Bataitis.
Jo teigimu, vartotojams šiandien kaip niekad svarbus saugumas, skaidrumas ir paslaugų kokybė – tai lemia didėjantį pasitikėjimą lyderiaujančiomis, profesionaliai veikiančiomis įmonėmis.
„Tai atspindi ne tik augančią paklausą finansiniams produktams, bet ir vis didėjantį sektoriaus prisitaikymą prie šiuolaikinių vartotojų poreikių. Klientai nori greitų, aiškių sprendimų, vertina lankstumą, patogų aptarnavimą bei galimybę viską atlikti nuotoliniu būdu. Jie renkasi bendroves, kurios siūlo aiškias ir suprantamas sutarties sąlygas“, – priduria bendrovės vadovas.
Lietuvos banko 2024 m. šio sektoriaus apžvalgos duomenys patvirtina bendrovės vadovo žodžius – vartotojai geriausiai vertino aiškias kredito sutarčių sąlygas ir aplinkybę, kad kredito davėjas nedarė spaudimo dėl sutarties sudarymo.
Lietuvos banko duomenimis, didžioji vartotojų dalis taip pat teigė, jog prieš pasirašydami sutartį su kreditoriais gavo pakankamai laiko susipažinti su visa reikalinga informacija, o ir apie patį kredito produktą jiems buvo suteikta pakankama informacija.
„Vartotojams svarbiausi kriterijai, vertinant vartojimo kredito paslaugas, yra susiję ne tik su finansinėmis sąlygomis, bet ir su bendra paslaugos patirtimi. Vartotojai ypač vertina aiškų ir paprastą kredito įsigijimo procesą, aukštą paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę bei tai, ar paslauga atitinka lūkesčius. Be abejo, labai svarbus ir taikomų įkainių skaidrumas, kreditingumo vertinimo greitis. Šie aspektai turi tiesioginės įtakos vartotojų pasitenkinimui ir pasitikėjimui kredito davėjais“, – pabrėžia T. Bataitis.
Jis teigia, kad vartotojų pasitikėjimą bendrovei išlaikyti padeda diegiami automatizuoti sprendimai, pažangios duomenų apdorojimo sistemos. Technologijos nuolat tobulinamos, kad paskolų suteikimo procesas būtų kuo greitesnis ir patogesnis.
Skolinantis ypač svarbu rinktis tik patikimus ir atsakingų institucijų licencijuotus kredito davėjus – tai padeda išvengti ne tik finansinių nuostolių, bet ir nemalonių teisinių pasekmių. Patikimos bendrovės yra registruotos Lietuvos banko viešajame vartojimo kredito davėjų sąraše, veikia pagal aiškias taisykles, viešai skelbia paslaugų sąlygas bei mokesčius, laikosi atsakingo skolinimo principų.
„Patikimi, atsakingi skolintojai suteikia visą reikiamą informaciją apie paskolos sąlygas, terminus, galimus papildomus kaštus ir pasekmes susidūrus su paskolos grąžinimo sunkumais. Klientas turi galimybę gauti atsakymus į visus rūpimus klausimus ir apsispręsti neskubėdamas, be jokio spaudimo“, – tikina „IPF Digital Lietuva“ vadovas.
Tuo tarpu pasirinkus nepatikimą ar neprižiūrimą paskolos šaltinį, galima susidurti su rimtomis problemomis: neaiškiomis sąlygomis veikiančios bendrovės ar asmenys gali taikyti itin dideles palūkanas, paslėptus mokesčius ar neaiškius delspinigių skaičiavimo principus.
„Tokiais atvejais skolininkas rizikuoja įklimpti į augančią skolų spiralę arba patirti teisinių nemalonumų. Taip pat egzistuoja rizika tapti sukčių taikiniu, jei pinigai skolinami iš neoficialių, neprižiūrimų šaltinių. Todėl prieš sudarant bet kokią sutartį būtina pasitikrinti kreditoriaus reputaciją, įsitikinti, kad jis veikia legaliai, ir atidžiai išnagrinėti visas paskolos sąlygas“, – pataria T. Bataitis.
Jis priduria, kad atsakingas pasirinkimas padeda ne tik išvengti nemalonumų, bet ir užtikrina, kad paskola iš tiesų padės, o ne pablogins finansinę padėtį.
Pašnekovas sako pastebintis, kad imdami paskolas lietuviai kasmet elgiasi vis atsakingiau. Jo teigimu, auga supratimas, kad skolintis protinga tik esant realiai būtinybei – dažniausiai dėl netikėtų išlaidų, kai nėra sukauptos finansinės pagalvės.
„Paskolos daugeliui padeda spręsti rimtas problemas – tai gali būti sugedęs automobilis, gydymo išlaidos, namų remontas. Kita dažna skolinimosi priežastis – svarbūs, būtini pirkiniai, pavyzdžiui, buitinė technika. Galimybė pasiskolinti nenumatytiems atvejams žmonėms tampa labai svarbiu saugikliu“, – sako finansų ekspertas.
Jis pabrėžia, kad imant paskolą itin svarbu atsakingai įvertinti savo finansines galimybes bei aiškiai apsibrėžti skolinimosi priežastį.
Sprendimas per kelias minutes – net ir savaitgaliais.
Galite pasirinkti ar grąžinti per 50 dienų be palūkanų, ar mokėti dalimis.
Aiški kainodara ir jokių netikėtumų.
Pasitiki daugiau nei 206 000 klientų Lietuvoje.